Translate

CONFERINŢE :







FILM:




Trăiesc în bucurie, linişte interioară, echilibru, înţelegându-i şi acceptându-i pe toţi şi continuând zi de zi să-mi respect valoarea mea fundamentală – LIBERTATEA.


"Fiecare soldat poartă în raniţă bastonul de mareşal".


O SĂ FIE BINE, este nevoie, de optimism şi speranţă. PÂNĂ CÂND ?! (Un Anonim actual).



Un mare Maestru de Qigong, din România (AC), spunea într-una din conferinţele sale: “speranţa înseamnă o dezamăgire amânată” ; aceasta nu înseamnă abandonarea speranţei, ci îndemnul de a face ACUM ceea ce vrei să faci şi ceea ce eşti în stare.

Dar să vorbim despre energia orgonică şi despre orgonite !

Un ORGONIT – prin forma sa, dar mai ales prin compoziţia complexă (diverse cristale din cuarţ, pietre semipreţioase variate, minereuri diferite, răşini naturale, lemn, flori, frunze şi alte compozite – aşa cum le realizăm noi) crează o matrice vie – un miniportal – ce ajută la revigorarea corpului şi însănătoşirea lui.

Modul de funcţionare este simplu şi foarte eficient.

Este ca şi când am avea o porţiune de munte (cu cristalele, pietrele şi minereurile lui) şi de pădure (cu flori, lemne diverse, răşină-seva copacilor) lângă noi, indiferent că suntem acasă, la birou, in trafic, etc. Această energie este pusă în mişcare de diferitele spirale (spirala fiind forma sub care circulă energia…) din interiorul dispozitivelor orgonice şi intră în contact cu energia apei (care este un cristal lichid) ce se găseşte în celulele şi în ţesuturile noastre, astfel calibrându-ne şi aliniindu-ne corpul fizic cu cel energetic şi mărindu-ne astfel corpul de lumină…


Aşadar, se întâmplă ceva conform zicalei: “ dacă Mahomed nu merge (nu poate ajunge) la munte, vine muntele la Mahomed”, iar mai departe totul decurge de la sine - apropo de inteligenţa materiei.

În rezumat…, un ORGONIT este un portal (mai mare, ori mai mic) energetic ce ne ajută la revigorarea corpului şi însănătoşirea lui.

Aveţi aici, diverse modele:

http://putereaorgonului.blogspot.ro/2013/06/catalog-de-produse.html


Pentru alte informaţii sunaţi la:

0728.678.853, sau la: 0751.911.613


Să auzim de la foarte bine în sus !


vineri, 14 iunie 2013

ELEMENTALII SI ORGOANELE


In aceasta postare va fac invitatia sa vizitati urmatoarea adresa:
si pot sa confirm la randu-mi, din propriile-mi experiente, ca este adevarat ce se spune acolo. 
Intrand pe link-ul mentionat mai sus, la sectiunea „Creatii” aflata pe aceasta pagina (mai jos), veti gasi mai multe imagini si explicatii la ele. 
Nu am realizat de ce animalele, plantele, apa, solul, cerul ne raspund atat de explicit. Acum, citind explicatiile date de Monika, cu privire la silfide si mai ales privind imaginile postate, in care se vede munca lor pe cer, pot sa imi explic si eu mai multe, in privinta rezultatelor obtinute prin folosirea orgonitelor.
Astfel, am inteles bucuria spiritelor naturii (elementalii) - mai multe despre aceste mirifice fiinte am vorbit si la conferinta de aici:
si gasiti scris si aici (la final de pagina):
atunci cand noi oamenii ne unim in inimi, in ganduri si actiuni luminoase. Acum am realizat ce s-a intamplat si pe cerul de la Shumuleu, cand am facut, un grup mai mare, acea meditatie pentru pace, prin care emiteam din inimi iubire, pace, armonie - aceasta este poza facuta atunci :

La fel se intampla si cand folosim orgoane (ele cumuland un volum mare de energii), altfel de ce ar creste plantele atat de mari si frumoase in zonele ce au aceste dispozitive, de ce pamantul devine mai roditor, apa mai pura, de ce se vindeca oamenii de diverse afectiuni, de ce prana este mai multa, etc? Pentru ca Gnomii, Elfii, Ondinele, Silfele, iubesc curatenia si energia pura, astfel ca se implica si ele cu toata fiinta lor, din iubire pentru semeni.
Probabil ca multi semeni sunt reticenti privind actiunea acestor orgonite, dar cei ce le folosesc stiu ce inseamna si le pretuiesc. Am constatat ca s-au inmultit site-urile ce se ocupa cu confectionarea si comercializarea de orgoane, ceea ce este foarte bine. Mai putin bine este ca unii le-au transformat in jucarioare din care sa obtina bani, turnand rasina transparenta peste diverse obiecte, gen margelute, sclipiciuri, poze, inimioare... Sunt frumoase, nimic de spus, dar sunt doar pentru a creea senzatie si nu utilitate. Astfel, putem turna rasina transparenta cu irizatii galbene, peste o musca si gata chihlimbarul.
Orgonul se face cu sufletul, pastrand o anumita combinatie intre elementele gen cristale, pietre pretioase, roci, magneti, cupru, diverse metale, etc. asezate intr-un anumit fel si pastrand cat de cat niste forme geometrice (apropo de geometria sacra). Am scris asta pentru ca am vazut orgoane (e drept, frumos realizate ca design - de iti incanta privirea), in forma de inimioara, cizmulita, animalut, etc. Acestea pot fi eventual martisoare, brose, bibelouri, dar nicidecum dispozitive orgonice. Atentie asadar cum le construiti, dragi prieteni!
Am sa inchei cu indemnul facut de Monika, multumindu-i totodata:
„Deseori, noi cei treziti ne intrebam ce putem face pentru a ne aduce aportul la transformarea planetei. Daca doriti sa faceti ceva concret si care sa aiba rezultate cat se poate de vizibile, iata raspunsul: FACETI ORGOANE”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu